sekret@mckvp.sk

Kancelária 1. kontaktu a občianskych záležitostí

     k1k@mckvp.sk

Vedúca oddelenia

JUDr. Lenka Čechová Pisarčíková

     055 / 789 06 36

Asistent úradu:

Ing. Jana Kupcová

     055 / 789 06 38

    jana.kupcova@mckvp.sk

Marianna Filčáková

    055 / 789 06 37

Odborní referenti: 

Mgr. Stanislava Pitoňáková
kancelária prvého kontaktu

     055 / 789 06 10

Monika Hegyiová
osvedčovanie

     055 / 789 06 15

    monika.hegyiova@mckvp.sk

 

Jarmila Kiriľáková 
evidencia obyvateľstva

     055 / 789 06 18

Mgr. Michaela Čontošfalská
sociálne oddelenie

     055 / 789 06 19

Administratívne úlohy

  • Zabezpečuje denný príjem a odosielanie všetkých písomností a zásielok v kontakte so Slovenskou poštou.
  • Zabezpečuje evidovanie a rozdeľovanie došlej pošty podľa registratúrneho poriadku v elektronickom systéme.
  • Zabezpečuje e-government so subjektami, ktoré podliehajú zákonu o e-governmente.
  • V spolupráci s oddeleniami zabezpečuje vybavenie podnetov, ktoré prídu prostredníctvom portálu „odkazprestarostu“.
  • Koordinovanie spolupráce medzi oddeleniami úradu, sledovanie dodržiavania termínov úloh oddelení.
  • Sprostredkovanie telefonického e-mailového kontaktu s organizačnými zložkami úradu.
  • Vedie evidenciu dochádzky zamestnancov úradu a aktivačných pracovníkov.
  • Zasiela 2x mesačne v termíne nevybavené spisy a záznamy z IS úradu MČ.
  • Oboznamuje vedúcich oddelení, prednostu a starostu s vývojom v termíne nevybavených spisov a záznamov.
  • Vypracúva zoznam spisov odovzdávaných z 1.kontaktu do registratúrneho strediska.
  • Príprava a materiálne zabezpečenie Miestnej rady a Miestneho zastupiteľstva MČ.
  • Evidencia petícií a sťažností občanov.
  • Vedie a zodpovedá za agendu podaní v zmysle zákona č.211/2000 Z. z o slobodnom prístupe k informáciám.
  • Evidencia používania služobného motorového vozidla zamestnancami na pracovné cesty.
  • Podáva písomné informácie o obyvateľoch mestskej časti pre potreby PZ SR, súdov, úradov práce, NBÚ, zamestnávateľov a iné orgány v rozsahu platnej právnej úpravy.
     

Registratúrne stredisko MÚ

  • Vypracovanie registratúrneho poriadku a plánu k schváleniu /štátnym archívom/.
  • Zabezpečuje správu registratúry a registratúrneho strediska zamestnávateľa.
  • Usmerňuje zamestnancov MČ v agende registratúry.
  • Zodpovedá za dokumentáciu v registratúrnom stredisku.
  • Zabezpečuje agendu registratúrneho strediska projektov, zmlúv, rozhodnutí a iných dokumentov MČ.
  • Oblasť sociálnoprávnej ochrany
  • Poskytovanie pomoci dieťaťu v naliehavých prípadoch, najmä ak je ohrozený jeho život, zdravie alebo priaznivý psychický vývin, fyzický vývin a sociálny vývin.
  • Spolupôsobenie pri výkone výchovných opatrení uložených súdom alebo orgánom sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately.
  • Poskytovanie informácií fyzickej osobe, ktorá má záujem stať sa pestúnom alebo osvojiteľom, na podanie žiadosti o zapísanie do zoznamu žiadateľov a o subjektoch vykonávajúcich prípravu na náhradnú rodinnú starostlivosť.
  • Spolupôsobenie pri pomoci deťom, pre ktoré orgán sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately vykonáva sociálnu kuratelu a podieľa sa na spracovaní a plnení plánu sociálnej práce s dieťaťom.
  • V rámci svojich možností poskytovanie primárnej pomoci a poradenstva dieťaťu alebo plnoletej fyzickej osobe ohrozenej správaním člena rodiny alebo správaním iných fyzických osôb.
  • Poskytovanie pomoci na zachovanie a úpravu vzájomných vzťahov medzi dieťaťom a rodičom a úpravu rodinných pomerov dieťaťa, ak bolo dieťa umiestnené v zariadení na výkon ústavnej starostlivosti, predbežného opatrenia, alebo výchovného opatrenia.
  • Poskytovanie súčinnosti štátnym orgánom sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately pri zisťovaní rodinných pomerov, bytových pomerov a sociálnych pomerov dieťaťa a jeho rodiny na účely vykonávania opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately.
  • Poskytovanie súčinnosti zariadeniu pri zabezpečovaní osamostatnenia sa mladého dospelého v spolupráci s mestom Košice.
  • Vyhľadávanie fyzickej osoby, ktorej by bolo možné zveriť dieťa do starostlivosti.
  • Vyjadrovanie sa k spôsobu života fyzickej osoby, ktorá má záujem stať sa pestúnom alebo osvojiteľom a jej rodiny.
  • Vedenie evidencie detí, rodín a plnoletých fyzických osôb, pre ktoré vykonáva opatrenia sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately.

Oblasť sociálnych služieb

  • Poskytovanie základného sociálneho poradenstva.
  • Vyhľadávanie občanov, ktorým treba poskytnúť sociálnu službu.
  • Pripravovanie plánu práce denného centra na príslušný kalendárny rok v spolupráci s výborom denného centra.
  • Vedenie evidencie členov denného centra.
  • Zabezpečovanie činností v dennom centre.
  • Vypracovávanie mesačných výkazov práce vedúcich denného centra.
  • Zabezpečovanie stravovania dôchodcov mestskej časti v jedálňach a zabezpečovanie poskytovania príspevkov na stravovanie dôchodcov.
  • Zabezpečovanie využívania priestorov denného centra pre neziskové organizácie a občianske združenia.
  • Vedenie evidencie jednorazových dávok, vyhotovovanie rozhodnutí o priznaní a zamietnutí jednorazových dávok a vybavovanie agendy s tým súvisiacej.
  • Poskytovanie súčinnosti príslušným orgánom pri zabezpečovaní základných životných podmienok a pomoci v hmotnej núdzi.
  • Vybavovanie žiadostí o pomoc v náhlej núdzi.
  • Vybavovanie žiadostí o dotácie právnickým osobám a fyzickým osobám – podnikateľom a ich predkladanie na prerokovanie do miestnej rady a miestneho zastupiteľstva (dvakrát ročne), po prerokovaní doriešenie všetkých žiadostí.
  • Samostatná práca na úseku preverovania podnetov a sťažností občanov.
     

Osvedčovanie

  • Vedenie osvedčovacích kníh.
  • Osvedčovanie pravosti podpisov na listinách.
  • Osvedčovanie pravosti listín.
  • Vyberanie správnych poplatkov a odvod do hlavnej pokladne.
  • Poskytovanie písomných informácií o mieste pobytu občanov na základe písomnej žiadosti štátneho orgánu, alebo organizácie.
  • Doručovanie písomností od orgánov verejnej správy a iných štátnych orgánov pre občanov s trvalým pobytom v mestskej časti.
  • Vystavovanie služobných preukazov pre zamestnancov MČ a poslancov MZ.
  • Zverejňovanie verejných vyhlášok doručených miestnemu úradu od štátnych orgánov.
  • Sumarizovanie údajov z oddelení MÚ do ročného štatistického výkazu o vybraných ukazovateľoch regionálnej štatistiky.
     

Evidencia pobytu obyvateľov

  • Vedenie evidencie pobytu občanov Mestskej časti Košice-Sídlisko KVP v súlade so zákonom č. 253/1998 Z. z. o hlásení pobytu občanov SR a registri obyvateľov SR.
  • Prihlasovanie občanov na trvalý pobyt.
  • Prihlasovanie občanov na prechodný pobyt.
  • Vydávanie potvrdení o pobyte.
  • Spracovávanie elektronických avíz zmenových konaní.
  • Vedenie a spracovávanie zmenových konaní v evidencii pobytu občanov.
  • Vedenie evidencie brancov a zostavovanie zoznamu brancov pre potreby vojenskej správy.
     

Kancelária 1. kontaktu /K1K /

  • Sprostredkováva telefonický kontakt s organizačnými zložkami miestneho úradu.
  • Poskytuje všetky druhy tlačív potrebných pre vybavenie agendy na oddeleniach MÚ.
  • Vydáva rybárske lístky a známky pre psov, vyberá správne poplatky za vydanie lístkov a známok a vedie príslušnú agendu s tým spojenú.
  • Usmerňuje dopytujúcich občanov na príslušné orgány verejnej správy.
  • Vydáva zásielky alebo oznámenia o ich uložení adresátom s trvalým pobytom evidovaným v MČ Košice – Sídlisko KVP.
     

Školenia zamestnancov

  • Prijímanie požiadaviek o potrebe zamestnancov na školenia a semináre, vybavovanie agendy súvisiacej s účasťou zamestnancov na školeniach a seminároch.
  • Aktívne sledovanie ponúk školení a seminárov.

Miestny úrad mestskej časti
Košice - Sídlisko KVP
Trieda KVP 1
040 23 KOŠICE

IČO : 00691089 

Úradné hodiny kancelárie miestneho úradu

Pondelok 08.00 - 12.00 13.00 - 16.00
Utorok 08.00 - 12.00 13.00 - 16.00
Streda 08.00 - 12.00 13.00 - 17.00
Štvrtok 08.00 - 12.00 13.00 - 15.30
Piatok 08.00 - 12.30  

 

Používame cookies, aby sme návštevníkom poskytli čo najväčšie pohodlie pri používaní tejto stránky. Viac info...